PLD-1.1

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 8 Sie 2003, 10:40:08 CEST

On Fri, Aug 08, 2003 at 01:31:42AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Prawda jest taka, że updates do 1.0 urosły do tej wielkości iż nie jest
> racjonalne dalej trzymanie tego w obecnej postaci. Należy wydać wydanie
> poprawkowe - 1.1

/me ma tylko taką małą uwagę, zapewne idiotyczną:

Z racji tego, że pld.org.pl jest kompletnie poza naszym władaniem, czy
nie wypadałoby przebudować wszystkich (wiem, to dużo) pakietów z nowym
adresem feedback?

> Wstępne propozycje, z których mi osobiście najbardziej podoba mi się RAbis
> RA+
> RAbis

RAng
RAR (RA Reloaded)
NA (Not so Ancient)
RM (Really Modern)

Blah. Można siedzieć wymyślać. Tak długo, aż nie zobaczymy dna w butelce
;)