SOURCES: athcool.sysconfig (NEW)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 8 Sie 2003, 17:12:28 CEST

On Fri, 8 Aug 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Um, jeżeli sobie athcoola zainstalowałem, to po to żeby go używać chyba?
> A jak ktoś nie czyta README to jego strata.

Ale to powinno być włączane ze świadomością konsekwencji.

Prosty scenariusz - zainstalowałem sobie. uruchomiłem programik i dostałem
zwis natychamiast. I jestem z ręką w nocniku, bo przy starcie program mi
będzie się uruchamiał.

Jasne, że można uruchomić w single, ale... chyba nie należy utrudniać
ludziom życia.

Poza tym - autor prosił, żeby zamieścić duże ostrzeżenie :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...