SOURCES: athcool.sysconfig (NEW)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 8 Sie 2003, 19:56:53 CEST

On Fri, 8 Aug 2003, Bartosz Taudul wrote:
> Jak mam 10 takich samych maszynek, to wystarczy że sprawdzę na jednej
> czy działa. Albo jak robię reinstall, bo zrobiłem rm -rf / :) Może po
> prostu walnąć do %post ostrzeżenie, że włącza się w skryptach i żeby
> sobie najpierw sprawdzić?

Ja się wzorowałem tutaj na rdate. Tam jest ustawianie daty hardware i
także, ponieważ jest to niebezpieczna operacja - jest on-demand. Tak też
powinno zostać.

Poza tym - użytkownicy często chcieliby chłodzić komputer (żeby chociażby
regulacja wiatraczków zwolniła je, bo spadła temperatura), ale ponieważ
zdażają się tutaj przekoki i trzaski przy muzyce - żadko byłoby włączane
(na przykład na noc - ja tak robię). I naprawdę nie życzyłbym sobie, żeby
default włączało...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...