XFree-nest

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 11 Sie 2003, 10:53:54 CEST

On Mon, Aug 11, 2003 at 08:32:35 +0200, Jacek Sobczak wrote:

> [...]
                     ^^^^^^^^^^^^^

> Do nikogo się nie przywaliłem,

s/nikogo/niczego/ - ?

> więc nie mam się od kogo odwalać. Zbastuj ...

s/kogo/czego/ - ?

> Which fucking archive? There are thousands of them ...

pld-devil
Wydaje mi się, że jasno opisałem objawy i czynności, które ręcznie
trzeba wykonać, aby ustąpiły, po instalacji i użyciu zewnętrznych
bibliotek. Nie będę tego sprawdzał co wersję.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/