anon CVS

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 11 Sie 2003, 11:51:54 CEST

On Mon, Aug 11, 2003 at 11:31:29AM +0200, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:

> To nie ma znaczenia. Będzie dobrze.

niestety wciąż jest to:,

SPECS$ ./builder -g poldek.spec
cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
cvs [update aborted]: no repository
Error: spec file not stored in CVS repo.
SPECS$

Albo ja coś źle robię?
Acha, w katalogu ~/rpm mam tylko katalogi SPECS i SOURCES, bez CVS

po zrobieniu (w ~/rpm) cvs get . zrobił mi katalog CVS (i parę innych śmieci),
ale builder wciąż daje ten sam błąd

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/