odczucia po 2.6

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 11 Sie 2003, 14:31:55 CEST

On Mon, Aug 11, 2003 at 02:24:05PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> 2. w przeciwienstwie do 2.4, 2.6 mial zerowe pojecie o char_major_* musialem
> mu dziesiatki aliasow w modprobe.conf ustawiac, moze jakis skrypt albo cos do
> tego?

modprobe.modutils -C czy jakoś tak?
Trzaba będzie jakoś zaszyć trochę domyślnych aliasów w nowym modprobe,
bo kilometrowe modprobe.conf ukrywa wpisy będące konfiguracją między
wieloma stałymi.

> A po za tym to 2.6 rzadzi, gdyby jeszcze tylko nie nasz init ktory laduje sie
> u mnie 1,5 minuty to bym mial system blyskawice.

rmmod parport_pc
albo
rmmod fbcon

:>

Oprócz tego na razie działa.
(test3 od wczoraj, w test2 się nadziałem na "Buffer I/O error" i miałem
dosyć)