poldek i obsoletes

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 11 Sie 2003, 16:12:00 CEST

On Mon, Aug 11, 2003 at 16:00:44 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Idź do mechanika samochodowego, daj mu np. klocki hamulcowe i każ mu je
> zainstalować. Założę się, że jednak najpierw wyjmie stare. Podobnie jest

Bo bez tego nie 'zainstaluje' (nawet gdybym sam nie zmieniał klocków, to
mechanikowi kazałbym je _wymienić_) nowych bez starych. A biblioteki
o innym SONAME często nie konfliktują z sobą.

> chyba wszędzie gdzie w języku polskim używa się słowa "instalować".
                                ^^^^^^^
Używaj potocznego znaczenia słów w branży komputerowej, daleko
'zajedziesz'. Wcześniej mi powiedz, co znaczy po polsku upgrade
i freshen, bo o ile dobrze widzę, to te komendy są po angielsku.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/