speedy odezwij sie

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 11 Sie 2003, 16:57:36 CEST

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Na ep09 jest qmail (tfu tfu tfu), który ma to do siebie, że się co pewien czas
> blokuje i poczta zalega na an2 (mx dla kernel.pl). Ja się już wkurwiłem i mam
> w .forward na an2 wpisany własny serwer, bo z pocztą na ep09 to się idzie
> zaj... echać.

a moja ma troche za malo czasu/ brak lacza w domu aby zainstalowac cos
innego. zreszta na ep09 jest troche zakrecona sytuacja z poczta. i
troche imho za mocno obciazona maszyna.

byc moze w dlugi weekend teraz cos sie poprawi. ale nieobiecuje.

jak dla mnie, to przydala by sie jakas nowa maszyna aby odciazyc
ep09.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej