odczucia po 2.6

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 11 Sie 2003, 21:50:02 CEST

On Mon, Aug 11, 2003 at 05:39:08PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Ja mam w /etc/sysconfig/console CONSOLEFONT=lat2-10, co mi zmienia ekran
> na 80x40. Jak tego nie ma, to też wszędzie jest. Na 2.4.x SOA#1.

Tryb tekstowy czy fb?
Na tdfxfb SOA#1 - ale font, jak to na fb, trzeba ustawiać na wszystkich
konsolach.
Może w trybie tekstowym teraz też - np. setfont niby zmienia font
globalnie, ale rozmiar kursora tylko na aktualnej konsoli?

Na fb mam inny problem - fbset w 2.6 zmienia globalnie rozdzielczość
(w 2.4 tylko na bieżącej - co uważam za lepsze rozwiązanie, bo bardziej
uniwersalne), ale rozmiary terminala trzeba ustawiać oddzielnie na
każdej konsoli (stty cols xx rows yy).

> Odtwarza w kółko pierwsze pół sekundy, jakby nie mógł do bufora pisać.

Dźwięku na 2.6 jeszcze nie próbowałem używać.
Ciekawe czy zaczną się kolejne oopsy jak zacznę ;)

Od kiedy przestałem próbować rmmodować wszystko co się rusza, mam już
prawie 2 dni uptime'u :)