admin: data (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 12 Sie 2003, 16:03:39 CEST

Hi
robert j. wozny (Tuesday 12 of August 2003 15:04)
> gdybym nalezal do CDG to bym wystapil z wnioskiem o odebranie
> slackware'owcowi prawa RW w naszym CVS'ie. a nawet o usuniecie go z
Tez nie lubie slacka, ale mysle ze powinnismy wreszczcie zaczac wspierac DC.
Z prostego jednego powodu: ra jest nieziemsko przestarzale ze swoim glibcem i
gcc, dc poki co jest jedynym dostepnym rozwiazaniem, ktore mozna
bezproblemowo nalozyc na ra i miec nowy i z tego co slyszalem sprawny system.

No chyba ze wydamy Ac w ciagu 2-3 miesiecy, co mi nie jest na reke, bo bede
musial myslec nad ponownym backportem obslugi vfolders do 3.1, bo tamten ma
bugi, wiec biorac kierunek Ac - luty 2004, mozemy wesprzec dc.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net