admin: data (HEAD)

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 12 Sie 2003, 19:47:20 CEST

Dnia Tue, 12 Aug 2003 19:22:52 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> > napisała:

> A propos - piszę generator menu oparty na vfolders, coś co zastąpi
> wmconfiga. Które pliki mam brać? /etc/xdg/menus/applications.menu
> i /usr/share/applications/*, do tego ikony z ~, /usr/share/icons
> i /usr/share/pixmaps, tak?
moze dodasz support dla xfce4 ? tam można w desktop menu zrobic w sumie cale
drzewko programow, a jest caly cfg w xml'u przechowywany... jak cos to moge
detale na priv podeslac z przykladowym plikiem
--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |