admin: data (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 12 Sie 2003, 21:52:17 CEST

Dnia wto 12. sierpnia 2003 19:22, Tomasz Pala wrote:

> A propos - piszę generator menu oparty na vfolders, coś co zastąpi
> wmconfiga. Które pliki mam brać? /etc/xdg/menus/applications.menu
> i /usr/share/applications/*, do tego ikony z ~, /usr/share/icons
> i /usr/share/pixmaps, tak?

Królu złoty! 8-)

Jest jeszcze wazny katalog - /usr/share/desktop-directories (w którym są
pliki <katalog>.directory przechowujace informacje o zlokalizowanej
nazwie vfolderu, ikonce itp - cos jak tradycyjne .directory w
poszczególnych katalogach)

Poza tym jest parę zmiennych, na które ten program powinien reagować

Juz miałem się tutaj rozpisać ale widze, ze jest kolejna wersja tego
dokumentu

http://www.freedesktop.org/standards/basedir-spec/0.6-onehtml/

Własnie czytam - zajzyj tam również i bedziesz wiedzxiał o jakich
zmiennych mówię.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl