Clamav - freshclam i konfiguracja

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 14 Sie 2003, 13:47:18 CEST

Jakub (mick3y) Mikusek wrote:
> Andrzej Zawadzki naskrobał(a):

> I chyba po przetestowaniu przydałoby się wrzucić to do updates/general
Ja mogę testować (edycja pliku to działą na 100%, natomiast patche to
nie wiem - koleś od Debiana pisał ostatnio na listę clamava, że
spreparował wer. clamav (0.60-5) unstable; urgency=medium
Ta lista jest dość prężna i błędy są dość szybko łapane...

> (czy może raczej updates/security? :-O)

Też się nad tym zastanawiałem i myślę, że zmiana jest na tyle poważna, a
jednocześnie kosmetyczna (pomijając patch na wer. 0.6), że ja bym dał do
security (skaner bez świeżych baz to jest tylko zamulacz systemu ;-)
lepiej wygląda ;-)

--
Andrzej Zawadzki