[poldek - co dalej?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 15 Sie 2003, 16:34:27 CEST

--->[Quoting Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>:]

> Przecież poldek  != PLD,  więc w czym  problem? No  chyba że
> chcesz  zrezygnować ze  wspaniałego narzędzia,  bo obraziłeś
> się na autora???

Ja  się  nie obraziłem,  to  autor  się obraził.  Mam  jedynie
pytanie,  czy  jest  szansa,  by w  obecnej  sytuacji  projekt
'poldek' będzie  rozwijany. Jeśli będzie -  to wspaniale! Masz
jakieś informacje od Pawła na ten temat?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info