UWAGA

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 15 Sie 2003, 16:42:16 CEST

--->[Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:]

> Chown na te chrooty został zrobiony *z zewnątrz* chroota, czyli z konta
> builder. Ja na żadnej z tych maszyn roota nie mam, więc zakładając, że
> którejś nie zhakierowałem *nie mogłem* tego zrobić.

z konta builder nie, to mogło być tylko z roota maszyny zrobione.

> Zagrodzki szukał, szukal i nic nie znalazł. To jest co najmniej dziwne.

może jakiś automacik w cronie, albo jakiś inny shit przy rpm -U ?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info