UWAGA

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 15 Sie 2003, 16:57:13 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 04:36:43PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Chown na te chrooty został zrobiony *z zewnątrz* chroota, czyli z konta
może jakieś argumenty na poparcie?
jak dla mnie to zostało zrobione w środku.
gdyby ktoś u mnie się bawił(w co bardzo wątpię - osoby które tam pracują
oprócz mnie korzystają wylącznie z konta guest) poszedłby przy okazji
builderra albo też konto mojego buildera. a tym nic się nie stało.
jak dla mnie po prostu po pijaku albo hgw jak napisałeś chown -R
builderac / lub coś takiego.

> builder. Ja na żadnej z tych maszyn roota nie mam, więc zakładając, że
> którejś nie zhakierowałem *nie mogłem* tego zrobić.
>
> Zagrodzki szukał, szukal i nic nie znalazł. To jest co najmniej dziwne.
znajdź wspólną listę osób które mają do tych maszyn dostęp. I do nich
miej pretensje.