UWAGA

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 15 Sie 2003, 17:52:08 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 04:50:31PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Mógłbym, ale w obu przypadkach uid:gid do chowna zostały wzięte *z zewnątrz*
> (tzn. nie pokrywały się z tym co jest wewnątrz), więc albo mam rozdwojenie
> jaźni, albo ktoś z rootem zrobił to z zewnątrz, bo ja przez przypadek *nie
> byłem w stanie* tego zrobić.
Gdy rozpakowywałem/stawiałem buildera uid builder w środku dawalem taki
jak na zewnątrz. więc builder w chroocie == builderac poza chrootem. i
wystarczyło dać komendę chown -R builder.users / w środku. Jeszcze raz
powtórzę - z zewnątrz nikt na aresie nie grzebał. Jedyna zmiana na
zewnątrz w ciągu 2 ostatnich tygodni o której wiem to przestawienie
daty.