Druga część praktycznego poradnika dla przyszłych developerów - CVS PLD

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 15 Sie 2003, 18:48:00 CEST

Dnia pią 15. sierpnia 2003 00:02, Marek Ciesielski napisał:
> Skończyłem pierwszy etap, drugiej części poradnika (jak w tytule).
> Można go sobie ściągnąć z CVS (PLD-doc/develop) albo zobaczyć na
> stronie http://www.mc.ptja.pl/develop/cvs.htm (z tym, że mnie od
> niedzieli nie będzie i serwerek też będzie odpoczywał :)
>
> Jak zwykle proszę o uwagi, propozycje, petycje i obelgi :)
> Odnośnie HTMLu nie przyjmuje żadnych uwag - docelowo, jak się nauczę
> zrobię z tego docbooka (pod warunkiem że Wrobell nie skrewi ;-)
>
> pozdrawiam,
Może podmień screeny na takie, na których wszystko jest robione "ze zwykłego
uzytkownika" a nie z roota! - dot. zapytań rpm, poldkowania (poldek ma opcję
use_sudo czy jakoś tam). A to, co nawet trzeba robic "z roota", można
zastąpić sudo - czyż nie?

pzdr.
t.
--