PLD 64-bit

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 15 Sie 2003, 19:09:34 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 06:44:38PM +0200, Adeptus Magus wrote:
> Witam wszystkich
> Czy słyszał może ktoś o pracach nad 64-bitową wersją PLD. A konkretnie to
alpha na którą jest też PLD jest architektórą 64-bitową.

> interesuje mnie wersja dla Opteron/Athlon64 (czyli x86-64) bo Itanium to
jak na razie nie ma wersji, bo.. nie ma dostępnego buildera. Jeżeli
dysponujesz taką maszyną, możesz udostępnić na niej konto buildera,
zagwaranować że będzie dostępna 24h/dobę z w miarę porządnym łączem
sądzę że nie będzie problemu by PLD ac było także na tą arch. Bez tego
niestety musimy poczekać aż ktoś builder udostępni :)

> chyba z x86 ma niewiele wspólnego. Czytałem też gdzieś że PLD 2.0 ma być
> dostępne na platformę Sparc_64. Ale jak to jest z tymi pierwszymi, jak ktoś
> coś wie nie napisze, dzięki.
sparc64 to akurat taka dziwna arch... na której szybciej chodzi wersja
sparc32 ;) Dlatego nie ma zbytniego sensu(poza sztuką dla sztuki)
tworzenia całości distro na sparc64.