PLD 64-Bit

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 15 Sie 2003, 19:44:11 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 07:36:43PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> On Friday 15 of August 2003 19:32, Michal Moskal wrote:
> -----ciiiiiaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhccccccccccchhhhhhhhhhcccccc---------
>
> Tak prawdę mówiąc, to coś mi się nie wydaje, żeby przy jednym userze i jednej
> maszynie (która automagicznie robi za builder) taki port odpowiadał
> funkcjonalnie reszcie portów. Kto będzie to poprawiał, jeśli nie będzie się
> chciało kompilować?

IMHO należy się spodziewać szybkiego przyrostu Opteronów. To nie skwarki
czy alphy nie wiadomo jak drogie lub wolne, ceny są porównywalne z
x86 normalnymi.

> /me zaczyna podejżwać, że przy naszej ilosći deweloperów pełna synchronizacja
> arch to jest overkill

Lepsza zdesynchronizowana arch niż jej brak.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h