UWAGA

Michał J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Pią, 15 Sie 2003, 20:10:37 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 04:40:37PM +0200, undefine w aramin.net wrote:

> wypraszam sobie
> ten _ktoś_ nie był odemnie. hint: builderra od początku działa bez
> żadnych problemów.
> ten ktoś to musiałeś być Ty, ew _ktoś_ kogo sam tam wpuściłeś na konto,
> a za to nie mogę już odpowiadać.

to bylem ja i nikt nie zrobil chowna tylko byl uplodowany nowy builder
i nie zostal rozpakowany z roota :), bo roota nie bylo pod renka.

ps. tak ze jak cos to pretensje mozna miec do mnie

--
Michał J. Podyma |email:<misi3k w pld-linux.org>|jid:<misi3k w jabber.gda.pl>