Tam... tam... ta taaaaaam tadadadadam

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 15 Sie 2003, 20:55:09 CEST

(wiecie... odyseja kosmiczna)

Tutaj chciałbym podziękować... eee... wróć. No więc co to ja miałem? Acha.
Buildery Ac już działają i są spięte nową automatyką (thx dla malekitha :) A
tutaj bardzo ladny htmlowy dowód: http://www.kernel.pl/~buildsrc/queue.html
Jak widzicie budowanie numer 18 zwróciło OK na wszystkich dostępnych
architekturach. A wiecie co to znaczy :)

Jeśli nikt nie zgłosi żadnych uwag odnośnie czegokolwiek, to za kwadrans
puszczam gcc, niech się mieli i jedziemy z tym koksem.

W związku z tym kilka spraw:
- Primo poczta na ep09 ssie, a co za tym idzie url który podałem niekoniecznie
musi odzwierciedlać stan faktyczny (a wysłanie zlecenia niekoniecznie
oznacza, że ono gdziekolwiek dotarło).
- Secundo alpha jest siakaś taka dziwna. Godzinę temu przez 20 minut patrzyłem
jak automatyka na alphie ignoruje istnienie nowego zlecenia, po czym po tych
20 minutach całość się odetkała i zbudowała zalegająca dwa zlecenia w ciągu
minuty. Ja stawiam, że to coś z łączami w CSie, no ale i tak chyba nie będzie
się zbytnio powtarzać.
- Tertio potrzebuję jakiegoś bluesa, żeby mi dał możliwość uploadowania
buildlogów. Póki co idą do /dev/null... hmmm. Póki co będą lądowały na
ftp.pld-linux.org.
- Quatro komisja kontroli gier i zakładów (...) bęben maszyny losującej jest
pusty. Następuje uruchomienie maszyny losującej pięć nicków. No właśnie. Komu
prawa posyłania zleceń, komu, bo idę do domu (przez najbliższy tydzień-dwa i
tak będą się mielić tylko podstawowe rzeczy, więc kdeowcy i inni gnomowcy
mogą zgłaszać akcecję do /dev/null :). W planach (moich) jest pogonienie
malekitha, żeby można było kdeowcom dać możliwość puszczania tylko kde-*,
gnomowcom, tylko gnoma, etc. Ja od razu ostrzegam, że wszystkich commitów nie
czytam, więc ewentualne stbry w commitlogach i tak do mnie nie dotrą.
- Stacatto o czymś jeszcze zapomniałem
- Piano zdecydowanie o czymś zapomniałem
- Fortepian a kij z tym... idę spać