Tam... tam... ta taaaaaam tadadadadam

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 15 Sie 2003, 21:10:52 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 08:55:09PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> (wiecie... odyseja kosmiczna)
>
> Tutaj chciałbym podziękować... eee... wróć. No więc co to ja miałem? Acha.
> Buildery Ac już działają i są spięte nową automatyką (thx dla malekitha :)

A dziękuję, dziękuję za uznanie...

> W planach (moich) jest pogonienie
> malekitha, żeby można było kdeowcom dać możliwość puszczania tylko kde-*,
> gnomowcom, tylko gnoma, etc.

Done. Przetestuj.

> Ja od razu ostrzegam, że wszystkich commitów nie
> czytam, więc ewentualne stbry w commitlogach i tak do mnie nie dotrą.

Stronę taką zrobić nada. Chętni? Automacik mały do parsowania
commit-logów, wrzucania informacji o nich do sql + stronka, z
wizualizacją wyników. Chętni? Chętni? Dlaczego nikt mnie nie słucha...
buuuuuuu!

> - Stacatto o czymś jeszcze zapomniałem
> - Piano zdecydowanie o czymś zapomniałem
> - Fortepian a kij z tym... idę spać

- Perkusja -- a ja nie :-)
- Hopla, hopla, tralala

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h