Bzz... ping

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 15 Sie 2003, 21:25:51 CEST

Chciałem się pożegnać...

Geznikam na dwa tygodnie. Teoretycznie nie powinienm, z racji tego, że
dopiero co wprowadziłem nowego developera (havner) i wypada na to, że
jestem jego opiekunem. Ale z tego co widzę po jego pierwszych commitach,
chłopak nie jest w ciemię bity, więć przez najbliższe dwa tygodnie będę
mógł spokojnie odpoczywać ścierając sobie skórę z dłoni od trzymania
szotów...

Z tego co widzę, to mmazur właśnie dokonał niemożliwego, tj. wyczarował
buildery ac. Mam nadzieję, że gdy po powrocie zajrzę do katalogów ac na
ftpie znajdę tam całkiem pokaźny komplet pakietów, który będzie można
zacząć testować.

Czego i sobie, i Wam życzę...

Miłego commitowania, buildrpm-requestowania, idlowania na ircu i czytaniu
prhna.