Tam... tam... ta taaaaaam tadadadadam

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 16 Sie 2003, 10:21:25 CEST

On Fri, 15 Aug 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Odnosnie Ra - tak

Odnośnie Ra - nie... znaczy się już tak ;)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)