Jądro 2.6 na i586

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Pon, 18 Sie 2003, 06:05:07 CEST

Mam komputer K6-III (w notebooku) i zainstalowane jądro 2.6.0. To z
dystrybucji nie działa; resetuje komputer zaraz po pierwszej wypisanej
linijce ("BIOS check succesfully" czy coś takiego).  Skompilowane 2.6 przeze
mnie działa gitowo. Sądzę, że może być coś nie tak z dystrybucyjną wersją
przy wyborze architektury. Podejrzewam opcję w .config
CONFIG_X86_GENERICARCH, że nie jest zaznaczona, ale pewności nie mam bo nie
kompilowałem jeszcze u siebie dla i586 bez tej opcji, by sprawdzić czy
rezultat będzie podobny. Ktoś ma jakiś inny pomysł dlaczego może resetować?

Pozdrowienia.

PS. Jądro 2.6.0 kompilowałem ze źródeł z PLD.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl