jedna spacja przed "\n"

Pon, 18 Sie 2003, 10:07:31 CEST

> Owszem - przy przeglądaniu zmieniam je u siebie. Ale commituję dopiero
> z innymi rzeczami. Gdybym chciał commitować same spacje, to bym zrobił
[...]

A moja intencja nie bylo commitowanie 1000+ specow na modemie.
Zwlaszcza, ze i tak mam zwykle konflikty do recznego poprawienia w takich
sytuacjach.

Poprawilem, tam gdzie mi przeszkadzalo w innych masowkach. A ze commitnalem?
Mialem zostawic i recznie pliki do masowego commitu wybierac?

  phone (48)(58) 347 14 61