OpenOffice

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 18 Sie 2003, 11:03:59 CEST

W liście z pon, 18-08-2003, godz. 09:52, Maciej Świniarski pisze:
> Oto pliczki jakie zostaly, ja sie a OO nie znam wiec niech ktos je doda
> gdzie trzeba
> Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane) pliki:
>    /usr/lib/openoffice/program/filter/libfreetype.so.6
to chyba moze wyleciec

>    /usr/lib/openoffice/program/resource/abp64555.res
>    /usr/lib/openoffice/program/resource/analysis64555.res
> [...]
>  /usr/lib/openoffice/program/resource/*.res
> [...]
to jest glebsza sprawa. Pojawil sie nowy jezyk 55 portugalski
brazylijski. Nalezy dodac nowy pakiet i18n, w install dodac wywolanie
funkcji FindI18N i do openofffice-langs dopisac odpowiedni wpis.
Ja nie mam niestety czasu na to, aby nad nim zbyt dlugo siedziec, wiec
na razie pakiet po prostu lezy i czeka na chetnych, ktorzy go dokoncza.

>   /usr/lib/openoffice/program/setup.log
>    /usr/lib/openoffice/program/setuprc
to jest standard - po prostu zostawiam, aby moc zerknac do logu

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl