SPECS: vfmg.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 20 Sie 2003, 00:00:16 CEST

On Tue, Aug 19, 2003 at 22:04:57 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Co nie zmienia faktu, że jeżeli nie mam zsh (mam i używam ;) ) to po
> cholerę mi to?

ls -R /usr/share/aclocal /usr/X11R6/applnk /usr/lib/pkgconfig

> Bo ląduje w bezpańskim katalogu? Który nawet przy odpowiednim umask może
> być nie-czytalny ?

Dopóki nie ma zainstalowanego zsh to nie ma powodu, dla którego ów
katalog miałby być czytelny. A jak zsh będzie zainstalowane, to rpm
skoryguje prawa dostępu.

> Wogóle - vfmg się rozrasta o kolejne rzeczy i chyba powinien wylądować w
> osobnym module... :)

Oj, ale ja na prawdę nic więcej nie przewid^W;) Dobra, jak się robi te
moduły? :)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/