ftp

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 18 Sie 2003, 19:14:35 CEST

On Monday 18 of August 2003 06:51, Paweł Gołaszewski wrote:
> AFAIR to nie tylko - apt też takiej śmiesznej struktury wymagał. Ale mogę
> się mylić...

A właśnie. Jeśli mnie ktoś nie przekona, że apt działa bezproblemowo i warto
generować indeksy, to nie mam zamiaru tego póki co robić (katalog apt w ac ma
-rwx na razie). W ogóle jak z tym aptem i rpmem jest? Któryś z *deweloperów*
tego używa i jest jakoś specjalnie przywiązany? Bo jeśli nie, to dla userów
można jakieś wrappery na poldka napisać (choćby w shellu) i wio.