redi i uprawnienia

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 18 Sie 2003, 20:25:43 CEST

On Monday 18 of August 2003 19:10, Mariusz Mazur wrote:
> Przepraszam. Biję się w pierś. Powinienem był napisać maila na grupę i
> zapytać się, czy to ma być takie dziurawe, czy też może jest jakieś inne
> rozwiązanie. Czemuż tego nie zrobiłem. Ja głupi.

A skoro już przy tym jesteśmy. Kto chce czerwoną kartkę za wymyślenie
'zabezpieczenia', które obeszłaby średnio inteligentna ameba po podstawówce?
Właśnie przy pomocy tego super bezpiecznego konta wytransferowałem klucz pld
(fakt, że nie mam pasełka). Mógłbym podmienić .bashrc... dodać jakiś
keylogger. I patrzcie państwo: każdy kto ma dostęp jako admin do
któregokolwiek z builderów może sobie wtransferować własną paczkę do pld...
podpisać ją kluczem dystrybucyjnym... i zniknąć.

I pamiętajcie drogie dzieci, żeby zawsze używać tych "bezpiecznych" kont, bo
jeszcze ktoś na was nakrzyczy.

(uszczypliwa ironia to tylko dla sportu :)