PLD-1.1

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 19 Sie 2003, 08:42:31 CEST

On Mon, 18 Aug 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> IMHO konkurs wygrał RAR czyli RA Reloaded :)
> matrix-roolez :)

Tak juz od dłuższego czasu czytam sobię tą dyskusję jak nazwać nową wersję
Ra i odnoszę wrażenie, że komuś się pozajączkowało... i nie wiem czy mnie,
czy pozostałym.

OIDP Ra, Ac pierwotnie miały być nazwami *gałęzi* dystrybucji, czyli miało
być:

Ra: 1.0, 1.1, 1.2 ....
Ac: 2.0, 2.1 ...

Dlaczego to zmieniamy? Dla mnie Ra+, Rabis, RAR brzmią po prostu głupio i
infantylnie.

Pozdrawiam

PS
- Panie, a gdzie jest teraz monopolowy?
- Tam gdzie była kawiarnia
- Panie, i komu to przeszkadzało
(cytat niedokładny)

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)