PLD-1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 19 Sie 2003, 19:18:13 CEST

On Tue, 19 Aug 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Dokladnie.

ech....
patrz niżej...

> Jedynym argumentem przeciw Ra 1.1 było dla mnie owe poprzednie wersje
> PLD. Ale skoro były to _PLD_ 1.x to z _Ra) 1.x i było to tak dawno, nie
> będą się mylić.
>
> Jakieś inne argumenty przeciw Ra 1.1 ?

Cały pomysł wynikał z układu na ftp i mojego kombinowania na temat jego
reorganizacji. Wygląda to tak:

$ ls -l
ra
ac
nest
1.0 -> ra
2.0 -> ac

Więc naturalne jest więc szukanie jakiejś nazwy, żeby problem rozwiązać.
Sprawa jest jednak nieaktualna po dzisiejszej rozmowie z Marcinem.
Aktualnie układ wygląda tak:

$ ls -l
1.0
1.1
2.0
ac -> 2.0
nest
ra -> 1.0

Po wydaniu 1.1 zmieniony zostanie tylko link.

Co nie zmienia faktu, że RA Reloaded mi się wybitnie podoba :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...