Co wolno komu w Ra-branchu i inne 'zasady' ( było Re: SPECS: python-PyKDE.spec (RA-branch) )

Wto, 19 Sie 2003, 20:49:06 CEST

On Tuesday 19 August 2003 19:08, Paweł Gołaszewski wrote:
> Dlatego proszę się *mocno* stosować do zasady, że pracujemy na HEAD lub na
> DEVEL (jeżeli jest taka mozliwość/potrzeba), a na RA-branch przenosimy
> gotowe i "obsikane" rzeczy. W żaden inny sposób...

Temat widzę wraca jak bumerang. :/
Rozumiem że mając środowisko Ra gdzie mam rozwijać pakiet Ra. ?
Na HEAD, tak ? Psuć co tam było,robić merge z RA-branch, zostawić pakiet
niebudowalny w NEST/Ac na HEAD i jak już wszystko pójdzie ładnie, tracić czas
na merge na RA-branch ?!?

Jedyny argument jaki padł za tym cyrkiem jest "że Ac ma się ładnie upgrejdować
z Ra" będzie istotny jak będzie Ac.
A jak będzie Ac to większość takich niedzielnych developerów jak ja też będzie
miało już pre-Ac, wiec HEAD będzie niewątpliwie swieższe niż RA-branch.
I po co mi uprzykrzać życie teraz ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright