SPECS: users.spec (HEAD)

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 21 Sie 2003, 09:57:18 CEST

W liście z czw, 21-08-2003, godz. 09:36, Tomasz Pala pisze:

> Nieprawda. Zapytałem wyraźnie: ten jest redundantny, czy reszta
> niedorobiona? Albo odpowiedz, albo posądzanie o manipulację wsadź sobie
> gdzieś.

Koniec kłótni!

users.spec powstał aby uniknąć sytuacji, gdy przy
instalowaniu/odinstalowywaniu traciło się ciągle potrzebnego
uzytkownika/grupe systemowego(-ą). Rozwiązanie nieprzeszło z kilku
powodów:

1. bo kloczkowi sie to nie podobalo ;)
2. rpm posiadal (posiada???) bledy, ktore powodowaly, ze kolejnosc
odinstalowywania pakietow byla bledna (Req(postun) nie funkcjonowal)
3. lepszym rozwiazaniem jest zlecenie tego rpm-owi przez zrobienie
odpwiedniej poprawki na rpma. Dodatkowo mozna uzyskac b. dobra
funkcjonalnosc polegajaca na tym, ze zminimalizowana zostalaby ilosc
restartow uslug.

Co do szczegolow zapraszam do przegladniecia archiwum grupy.
Jesli chodzi o samo users.spec to IMHO jest do kasacji (chociaza bardzo
ladnie porzadkowal sprawe userow ;( - gdyby nie ten zakichany rpm...)

pozdrowka,
pascalek
--
Rafal Cygnarowski