SPECS: vim.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 20 Sie 2003, 13:01:54 CEST

On Wed, Aug 20, 2003 at 12:42:52PM +0200, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Autor Pythona, Guido van Rossum.
W którym miejscu? Bo w PEP ,,Style Guide for Python Code''
http://www.python.org/peps/pep-0008.html Guido ustalił tabstop na 4.

Ale! Dotyczy to tylko kodu modułów standardowych (dystrybuowanych wraz
z językiem) Pythona napisanych w języku Python.

> Ich skrypty będą odrzucane przez interpreter z błędem albo będą źle
> działać, dopóki nie poprawią ustawień.
o ile mi wiadomo to tak nie jest. cały plik programu lub modułu musi
być tak samo ,,wcinany''. natomiast poszczególne pliki mogą mieć ustawioną
wielkość wcięcia inaczej i obecnie to działa

j.w.

    wrobell <wrobell w ite.pl>