Wiosenna Jesień Linuksowa

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 20 Sie 2003, 23:01:53 CEST

Dwa razy pisałem, że jest impreza i potrzebują pldziarza, ale nikt się nie
zgłosił. Mnie się antymon pytał, czy bym nie pojechał i nie dał prelekcji,
ale niestety nie mój poziom finansowy.

Dzisiaj dostałem informację od antymona, że cezar stwierdził, że pieniądze to
nie problem, czyli wyjazd finansuje. Przy czym to nie jest tak, że
konferencja za friko, tylko jechać. Primo trzeba być w pld od grubo ponad
półtora roku, żeby się orientować w metodologii pracy sprzed mrożenia Ra,
secundo trzeba mieć gadane (wykład, odpowiadanie na pytania, dyskusja
panelowa z heretykami z debiana i auroxa), a tertio jeśli się okaże, że
pldziarz jest skończoną ofermą, to antymon mu urwie jaja (nie wspominając o
cezarze, za którego kasę będzie impreza :). No i w ogóle trzeba się w całości
orientować.

Jeśli do piątku zgłosi się chętny (i udowodni, że się nadaje :), to pojedzie
on. W przeciwnym wypadku ja.