[rpm] Rozwiązywanie wirtu

Czw, 21 Sie 2003, 00:04:51 CEST

> [...]
> zainstalowanych pakiet=F3w, w kt=F3rych wyst=EApuj=B1.
>
> Problem w tym, =BFe do pakietu wynikowego wpada zale=BFno=B6=E6 od wszystki=
> ch
> pakiet=F3w, kt=F3re dan=B1 w=B3a=B6ciwo=B6=E6 udost=EApniaj=B1 -- coraz cz=
> =EA=B6ciej jest >1.
>
> Przyk=B3ady: perl(base) -> perl-base i perl-Class-Fields,
> perl(Filter::Util::Call) -> perl-modules i perl-Filter.
>
> Proponowane rozwi=B1zania:
>
> 1. Wywali=E6 to precz.  Wada: uzale=BFnienie od narz=EAdzia poldkopodobnego
>    lub dobrej{ pami=EAci, intuicji, znajomo=B6ci dystrybucji}.

Jesli pojawi sie narzedzie umozliwiajace uzyskanie informacji np. nt. ktory
ze znajdujacych sie w dystrybucji (4 CD, zdalny ftp) niezainstalowanych
pakietow udostepnia perl(cos::cos_innego), to nie mam nic przeciwko temu.

Poki nie - bede protestowal.

> 2. Nie rozwi=B1zywa=E6, je=B6li rozwi=B1zuje si=EA na >1 pakiet.  Wada:
>    niedeterministyczno=B6=E6; nie wiemy, czy nie istniej=B1 inne pakiety,
>    udost=EApniaj=B1ce t=EA w=B3a=B6ciwo=B6=E6, wiemy tylko, =BFe nie s=B1 z=
> ainstalowane
>    w trakcie budowania.
>
> Ja optuj=EA za 1.  IMO i tak si=EA kiedy=B6 na tym sko=F1czy.

Ale moze do tego czasu odpowiednie narzedzie powstanie...

  phone (48)(58) 347 14 61