[rpm] Rozwiązywani

Czw, 21 Sie 2003, 14:26:53 CEST

> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [21-08-2003 00:04]:

> podobnego
> ry
>
> Skrypt o takiej funkcjonalno=B6ci to nie jest problem...  Tylko jak=B1
> mia=B3by przewag=EA nad poldkiem (mo=BFe poza zaj=EAto=B6ci=B1 pami=EAci)?

Taka, ze mozna by z nim pracowac off-line.
Chodzi o to, by nie korzystac jednoczesnie z sieci i bazy rpm-a.

Np. Sciagam pakiet z innej maszyny (powiedzmy, ze spod Win*), przenosze na
dyskietce na druga i instaluje rpm-em.
Jesli brakuje jakichs zaleznosci, to spisuje nazwy brakujacych pakietow i
wracam na pierwsza maszynke. Ewentualnie spisuje nazwy brakujacych zaleznosci
i tam zdalnie szukam odpowiednich pakietow.

Jak by mozna to zrobic poldkiem?
Dobra sciagam baze poldka, przenosze na pierwsza maszyne i jak mam te baze
odpytac o nazwy wszystkich mozliwych pakietow udostepniajacych perl(X::Y) ?

Jesli taka funkcjonalnosc jest latwo osiagalna, to wycofuje zastrzezenia.

  phone (48)(58) 347 14 61