SOURCES: vfmg.html (NEW) vfmg-README (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 21 Sie 2003, 18:16:14 CEST

On Thu, Aug 21, 2003 at 18:02:38 +0200, wrobell wrote:

> shit... spojrzałem na vfmg.html. ty to trzymasz w cvs-ie na sf, więc
> po cholerę Ci moduł w cvs-ie pld... czemu po prostu nie robisz z tego .tar.gz?

Spójrz uważniej - w CVS-ie na SF stoi tyle, że projekt jest rozwijany
w PLD. Na SF trzymam tylko stronę i tarballe, z ich CVS-em i shellem
pracowałbym, gdyby dzieliło mnie mniej hopów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
                                 http://vfmg.sourceforge.net/