Obsoletes czy nie obsoletes

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 22 Sie 2003, 10:46:11 CEST

On Thu, Aug 21, 2003 at 10:28:39PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

<cośtam> --register --user http:51 --server(?) apache

Przynajmniej będzie wiadomo o co chodzi bez czytania <costam> --help.

A Requires: rpm-userdb >= ... ?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h