buildery, tagowanie (Re: DC leży?)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 22 Sie 2003, 22:45:36 CEST

On Fri, Aug 22, 2003 at 05:01:30PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Polecam ftp.pld-linux.org/dists/ac/ready :)
> Budowanie nie idzie pełną parą, ale to dlatego, że (a) właśnie przeniosłem
> buildery x86 na inną maszynę (i planuje się jeszcze jedne przenosiny) oraz
> (b) nowa automatyka potrzebuje jeszcze kilku modyfikacji.

Jakich?

Właśnie: co z automagicznym tagowaniem? src.rpm builder mógłby to robić,
np. auto-ac-foobar-1_2_3-1. Może nawet auto-foobar-1_2_3-1, i żeby się
wywalał, jeśli tag już jest a jakiś plik się zmienił (to zapobiegnie
sytuacji, gdy na ftp.nest i ftp.ac bedzie src rpm w danej version-release,
ale z różną zawartością).

Można by zrobić w cvs userów builder-{ac,ra,nest} do tagowania, dać im
prawo tagować auto-*, ale bez praw do zapisu w repo (łatwe do zrobienia).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h