buildery, tagowanie (Re: DC leży? )

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 23 Sie 2003, 13:44:41 CEST

On Saturday 23 of August 2003 10:24, Michal Moskal wrote:
> Przenosisz, robisz indexy, i wysyłasz zlecenie "poldek --up; poldek
> --shcmd 'upgrade *'" (do zrobienia, razem z cvs up ;-)

O właśnie :)
A btw: daj jakiś switch do nie trzymania lokalnego keszu pakietów - niestety
niektóre buildery tego nie wytrzymają (an2), a mi się nie będzie chciało
czyścić :)

> Że niby jak ten wątek ma wyglądać?
>
> src.rpm -> i386
>         \_ i686
> 	\_ ...
> ?

Da. Po prostu na wuwuwu wystawiasz mesgid wiadomości wysłanej z src.rpm
buildera i wszystkie bin.buildery przy wysyłaniu swoich wiadomości dodają
tamten msgid do references :)