/sbin/ldconfig a nowy rpm

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 24 Sie 2003, 10:09:15 CEST

On Sat, 23 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Można to chyba w skrócie opisać tak: uruchamianie po zakończeniu
> transakcji (instalacji/deinstalacji jednego lub wielu pakietów)
> skryptów, jeśli w czasie transakcji był instalowany lub usuwany pakiet
> identyfikowany przez jakąś właściwość (Group nie pasuje; dodatkowe pole?
> musi móc przyjmować więcej niż jedną wartość; z istniejących w
> ostateczności mogłoby być Provides (np. shared-library, apache-module,
> php-module itp.), ale lepiej coś innego).

1. dodatkowe pole, takie jak mmazur pisał, albo może PackageGroup:
2. Jeżeli już coś takiego robić to od razu implementacja %preGroup
%postGroup

Mam jeszcze kilka pomysłów jak to wykorzystać, np. wszystkie pakiety
ustawić odgórnie w grupę i po wszystkim wywoływać skrypty konfiguracyjne,
jeżeli jest to włączone w konfiguracji rpm-a. W specu pojawiłoby się
%configureScript costam. I wszystkie one byłyby wywoływane po instalacji
wszystkich pakietów.

Ale to narazie nie ma co nawet wspominać - ważne, żeby grupy przeszły :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...