SPECS: devfs.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 24 Sie 2003, 10:30:09 CEST

Hi
Paweł Gołaszewski (Sunday 24 of August 2003 09:51)
> Tak mi się wydaje, że powinniśmy zrezygnować z tego. Może jeszcze nie
> teraz, ale niedługo. devfs i tak idzie do lamusa...
:( Co zamiast neigo bedzie w 2.6? udev? To siem podobno nie udalo.
Jestem za jesli to ma sluzyc postepowi ku 2.6, ale jesli tego nie bedzie, to
trzeba bedzie updatnac dev zeby zawieal alse.
BTW. Przy nvidii tez bysie przydalo tworzenie wpisow w dev.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net