buildery, tagowanie (Re: DC leży?)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 24 Sie 2003, 10:57:54 CEST

On Sat, Aug 23, 2003 at 09:37:29PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> A co z pomysłem, żeby pakiety były budowane zawsze z taga?
> (w celu uniknięcia sytuacji, że ktoś coś zdąży commitnąć między
> puszczeniem zlecenia przez RM a ściągnięciem zasobów przez .src.rpm
> builder)

Raczej nie ma czegoś takiego jak kolejka w src.rpm builderze -- jest na
tym samym hoście co df i 1 hop od cvs, więc opóźnienia na tym etapie są
bardzo małe (1 minuta or so).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h