buildery, tagowanie (Re: DC leży?)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 24 Sie 2003, 11:54:36 CEST

On Sun, Aug 24, 2003 at 11:37:18AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Mi się zdażyło, że poszło co innego niż to co puszczałem, jeszcze kiedyś
> gdy kloczek szalał.

Małe szanse, biorąc pod uwagę, że od puszczenia zlecenia do zbudowania
src.rpm mija gdzieś jedna minuta. Zresztą małe opóźnienia to jeden z
powodów, że src.rpm builder jest osobny.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h