SPECS: devfs.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 24 Sie 2003, 12:18:32 CEST

On Sun, Aug 24, 2003 at 11:33:43 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> dev i tak trzeba updatnąć. dev.spec czeka na ciebie ;)

W tym miejscu chciałbym przypomnieć o fladze %dev - zamiast bawić się
w serie mknodów i tarballe można ładnie zrobić wyciąg, który będzie się
później dało jakąś automatyką (perl/python/whatever) traktować.
Ja mam tak zrobiony swój pakiet dev i bardzo to wygodne.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
                                 http://vfmg.sourceforge.net/