sparc64 i gcc :), kolejny builder ??

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 25 Sie 2003, 00:19:59 CEST

On Sun, Aug 24, 2003 at 05:52:56PM +0200, Michał J. Podyma wrote:
> Wlasnie pare minut temu zwalczylem gcc @ sparc64 i
> jak wynika z testow buduje poprawnie kod 32 jak i 64
> bitowy.
gratulacje :>
sam kod gcc jest 32-bit(z mozliwoscia -m64) czy 64-bit?
z tego co widzialem na aurorze najlepiej byloby gdyby byl po prostu
jeden builder sparc32 ktory by kompilowal gcc, glibc z mozliwoscia
kompilacji kodu 64-bit.. jak masz chwilke zajrzyj jak to jest tam
robione.

> Jezeli undefine udostepni jeszcze troche placu na aresie
> to za pare dni podniesie sie builder sparc64 gotowy
> do dzialania.
wolalbym nie stawiac tam drugiego buildera o ile nie jest to konieczne.
maszynka juz teraz odbiega wydajnoscia od reszty builderow, a nic
lepszego nie mam. zreszta... z tego co zrozumialem nowa automatyke
wszystkie buildery i tak maja stac na jednym i tym samym koncie ;)