sparc64 i gcc :), kolejny builder ??

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 25 Sie 2003, 13:21:24 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 12:19:59AM +0200, undefine w aramin.net wrote:
> wolalbym nie stawiac tam drugiego buildera o ile nie jest to konieczne.
> maszynka juz teraz odbiega wydajnoscia od reszty builderow, a nic
> lepszego nie mam. zreszta... z tego co zrozumialem nowa automatyke
> wszystkie buildery i tak maja stac na jednym i tym samym koncie ;)

Powinny, ale nie muszą. Jeśli stoją na jednym koncie, to można im
globalnie ustawić ile pakietów na raz może się budować (ale nie więcej
niż jeden na dany builder).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h